• Prima  /  CTAS  /  Centrul de Apel

    Centrul de Apel

    mun. Chişinău, sec. Botanica, MD-2032,
    str. Burebista, 108

    Centrul de Apel are următoarele atribuții de bază:

    1)   recepţionează şi examinează apelurile parvenite la numărul de telefon unic, în  conformitate cu algoritmul stabilit; 

    2)   consultă apelantul şi oferă răspunsuri cu respectarea prevederilor Legii nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal (în continuare – Legea nr.133/2011);

    3)   recepționează și examinează adresările persoanelor fizice și juridice parvenite online, la adresa electronică a Centrului de Apel; 

    4)   întocmește și expediază răspunsuri la adresările parvenite online; 

    5)   evaluează gradul de satisfacţie a beneficiarilor de serviciile prestate de subdiviziunile teritoriale ale CNAS, prin intermediul apelului telefonic;

    6)   analizează informațiile din chestionarul electronic privind evaluarea gradului de satisfacţie a beneficiarilor de servicii, disponibil pe pagina-web oficială a CNAS;

    7)   întocmește informații privind nivelul de satisfacție a beneficiarilor de servicii publice;

    8)   monitorizează și ține evidenţa celor mai frecvente întrebări abordate, în scopul completăriibazei cunoştinţelor”;

    9)   întocmirea rapoartelor periodice privind subiectele/problemele abordate de persoanele fizice și juridice;

    10)   întreprinde măsuri de soluţionare a problemelor abordate de persoanele fizice și juridice.

    Nume/Prenume Funcția Telefon Adresa electronică
    Cristina Roșca Şefă subdiviziune Centru de Apel 022-257-905 cristina.rosca@cnas.gov.md
    Daria Cojocaru Șefă adjunctă subdiviziune Centrul de Apel 022-257-678 daria.cojocaru@cnas.gov.md

     

     

     

Arrow Prev

             

             

Arrow Next
reset WAY cursor WAY contrast WAY Marire Font WAY Alb negru WAY Linkuri WAY