-
Centrul de Apel
mun. Chişinău, sec. Botanica, MD-2032,
str. Burebista, 108Centrul de Apel are următoarele atribuții de bază:
1) recepţionează şi examinează apelurile parvenite la numărul de telefon unic, în conformitate cu algoritmul stabilit;
2) consultă apelantul şi oferă răspunsuri cu respectarea prevederilor Legii nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal (în continuare – Legea nr.133/2011);
3) recepționează și examinează adresările persoanelor fizice și juridice parvenite online, la adresa electronică a Centrului de Apel;
4) întocmește și expediază răspunsuri la adresările parvenite online;
5) evaluează gradul de satisfacţie a beneficiarilor de serviciile prestate de subdiviziunile teritoriale ale CNAS, prin intermediul apelului telefonic;
6) analizează informațiile din chestionarul electronic privind evaluarea gradului de satisfacţie a beneficiarilor de servicii, disponibil pe pagina-web oficială a CNAS;
7) întocmește informații privind nivelul de satisfacție a beneficiarilor de servicii publice;
8) monitorizează și ține evidenţa celor mai frecvente întrebări abordate, în scopul completării „bazei cunoştinţelor”;
9) întocmirea rapoartelor periodice privind subiectele/problemele abordate de persoanele fizice și juridice;
10) întreprinde măsuri de soluţionare a problemelor abordate de persoanele fizice și juridice.
Nume/Prenume Funcția Telefon Adresa electronică Cristina Roșca Şefă subdiviziune Centru de Apel 022-257-905 cristina.rosca@cnas.gov.md Daria Cojocaru Șefă adjunctă subdiviziune Centrul de Apel 022-257-678 daria.cojocaru@cnas.gov.md