• Prima   /  Mass-media   /  Noutăţi  /  În patru luni de la crearea Centrului de Apel CNAS au parvenit mai bine de 19 mii de apeluri

    În patru luni de la crearea Centrului de Apel CNAS au parvenit mai bine de 19 mii de apeluri

     11.07.2020    465 Accesări    

    Pe parcursul a patru luni de la lansarea Centrului de Apel al Casei Naţionale de Asigurări Sociale, cu diferite întrebări ce ţin de serviciile prestate de instituţie, sau adresat 19 332 de persoane. Ținem să menționăm că la toate solicitările a fost acordat un răspuns corect şi echidistant în conformitate cu prevederile legislației în vigoare.

    Actualmente orice cetăţian din ţară sau din afara ei poate apela numărul 022 257 777 de pe telefonul fix și/sau mobil pentru a primi informaţii la întrebările cum ar fi:  stabilirea, calcularea şi plata pensiilor, alocaţiilor, ajutoarelor şi compensaţiilor,  stabilirea, calcularea şi plata indemnizaţiei pentru incapacitate temporară de muncă, stabilirea, calcularea şi plata indemnizaţiilor familiilor cu copii, indemnizaţiilor de maternitate şi paternitate.

    Reamintim, că Centrul de Apel al CNAS este disponibil de luni până vineri, între orele 8:00 -17:00. Totodată, ţinând cont de faptul că în ultimele zile au parvenin mai multe apeluri de la cetăţeni, conducerea Casei Naţionale de Asigurări Sociale a decis ca  Centrul de Apel să lucreze şi în două zile de sâmbătă 11 şi 18 iulie, curent, între orele 7:00 -16:00. Contactaţi-ne!

                                    Direcţia comunicare şi mass-media

     
Arrow Prev

             

             

Arrow Next