• Prima   /  Mass-media   /  Noutăţi  /  Centrul de Apel al CNAS își reia activitatea

    Centrul de Apel al CNAS își reia activitatea

     24.04.2020    6727 Accesări    

    Centrul de Apel al Casei Naționale de Asigurări Sociale (CNAS) își reia activitatea din 27 aprilie, curent. Persoanele care au orice întrebări ce ţin de stabilirea, calcularea sau plata prestaţiilor sociale pot obţine informaţii la telefonul  022 257 777. Conform programului stabilit, Centrul de Apel va lucra de luni până vineri, între orele 7.30-16.00.

    Reamintim, că indemnizaţiile adresate familiilor cu copii, precum şi indemnizaţia paternală pot fi solicitate în mod electronic prin accesarea serviciului electronic ,,e-Cerere Indemnizaţii Familiilor cu Copii", disponibil pe pagina-web al Casei Naţionale de Asigurări Sociale (www.cnas.md) sau pe portalul guvernamental unic al serviciilor publice (https://servicii.gov.md/ecnas).

    Totodată, CNAS încă odată informează solicitanții, care obțin dreptul la pensie și alte prestații sociale în perioada 17 martie – 15 mai 2020,  că cererea și actele necesare pentru stabilirea acestor drepturi se vor depune la Casa Teritorială de Asigurări Sociale (CTAS) de la domiciliu din data încetării stării de urgență. Aceeași abordare se va aplica la termenele de acordare a tuturor prestațiilor  sociale stabilite de casele teritoriale de asigurări sociale.

    Vă mai comunicăm, că din motive de siguranță medicală, legate de prevenirea răspândirii și infectării cu coronavirus, a fost prelungit termenul de suspendare a activitaților de primire a cetățenilor în audiență, relații cu publicul atât în oficiul central, cât și în subdiviziunile teritoriale, urmând ca în functie de evoluția situației, să fie anunțate alte decizii. Despre reluarea activității a CNAS vă vom informa suplimentar.

                                                 Direcţia comunicare şi mass-media

     
Arrow Prev

             

             

Arrow Next